top of page
Bartłomiej Dmitruk

Poufność i bezpieczeństwo komunikacji Zarządu, Rady Nadzorczej - VDR SECUDO jako portal Board Room

Strategiczne dyskusje i decyzje wymagają odpowiedniej poufności i bezpieczeństwa


Coraz częściej słyszymy o wycieku kluczowych danych firmy, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, wartość intelektualną lub przewagę konkurencyjną. Warto zadbać o to, aby kluczowe informacje, dane i decyzje były dyskutowane i podejmowane z odpowiednią uwagą, poufnością i bezpieczeństwem.


Zarządy i Rady Nadzorcze spółek decydują się na narzędzia do poufnej komunikacji poza infrastrukturą IT spółki, tak aby mieć pewność, że dostęp do najbardziej poufnych danych mają wyłącznie uprawnione do tego osoby.


W USA i Europie Zachodniej od wielu lat funkcjonuje usługa „Board Room”, czyli platforma umożliwiająca bezpieczną i poufną komunikację dla tzw. C-Level Executives, czyli kluczowej kadry zarządzającej w firmie.

Board Room to zazwyczaj usługa w odpowiednio zabezpieczonej chmurze, do której nadaje się dostęp dla wskazanych osób, które mogą się przy pomocy portalu wymieniać dokumentami, danymi oraz poglądami i podejmować na tej podstawie strategiczne decyzje dotyczące firmy.


Virtual Data Room SECUDO jako nowoczesny Board Room dla Spółki dla kluczowej kadry zarządzającej


VDR SECUDO to platforma do bezpiecznej i poufnej komunikacji, udostępniania danych i dokumentów z rozbudowanymi funkcjonalnościami nadawania uprawnień, tworzenia grup i monitorowania wszystkich aktywności w systemie.


SECUDO daje możliwość utworzenia grup typu Zarząd, Rada Nadzorcza, kluczowi menadżerowie czy doradcy zewnętrzni i zarządzania komunikacją zarówno w grupach jak i pomiędzy nimi.

Dokumenty, które trafią do SECUDO mogą być zabezpieczone w taki sposób, że nie można ich pobrać i wysłać dalej do nieuprawnionych osób. Odpowiednie szyfrowanie, specjalne viewer’y, dynamiczne znaki wodne czy dostęp z urządzeń o jasno określonym adresie IP to tylko wybrane zabezpieczenia i udogodnienia zapewniające poufność i bezpieczeństwo danych i informacji udostępnianych w systemie.

SECUDO to także możliwość implementacji workflow, już wkrótce wideokonferencja, podpis elektroniczny a także trwały nośnik, które zagwarantują dodatkowe funkcjonalności ułatwiające pracę zdalną dla Zarządu lub Rady Nadzorczej.


Jeśli rozważasz przeniesienie strategicznych dyskusji i decyzji w bezpieczne miejsce, to warto wykorzystać sprawdzone rozwiązanie, jakim jest Virtual Data Room SECUDO. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi rozwiązaniami i współpracy.




留言


bottom of page